Бренд:  SILPO

Перевершники

«Сільпо» – це майже 260 магазинів по всій країні, 1420 офісних працівників, 4529 адміністративних та 24 882 робочих у супермаркетах.

  • Ситуація

    Компанія почала формулювати свої цінності, але для кращого розуміння їх суті, треба було доповнити живими візуальними прикладами – щоб співробітникам було легше асоціювати з собою та застосовувати у повсякденному житті та роботі.

  • Завдання

    Нам потрібно було розробити платформу цінностей для внутрішньої комунікації – зробити так, щоб кожен співробітник «Сільпо» зрозумів загальні цінності та обіцянки компанії. Щоб внутрішня комунікація була простою та людяною, доступною і для касира, і для бухгалтера, і для менеджера в офісі.

  • Ідея

    Ми всі любимо «Сільпо» за те, що це трохи більше, ніж продуктовий магазин: за «Лавку Традицій», «Власний імпорт», льорків, ціноклювів, гречаний багет. І звичайно, що все це було б неможливо без людей, які там працюють.
    Адже, якщо вони вже починають щось робити, то роблять це супердобре – ПЕРЕВЕРШЕНО.
    Так, у нас з’явилась платформа ПЕРЕВЕРШНИКІВ – усіх, хто працює в «Сільпо» та робить його кращим кожен день.
    Вони, завдяки своїм «перевершенням», приносять Гостям справжню радість.

ХТО МИ?
ПЕРЕВЕРШНИКИ!
ЩО МИ РОБИМО?
ПРИНОСИМО РАДІСТЬ ТА ПЕРЕВЕРШУЄМО ОЧІКУВАННЯ!

Далі разом з командою «Сільпо» ми дооформолювали цінності компанії, які розділяють співробітники, та які транслюються через зовнішню і корпоративну комунікацію – обіцянки гостям та цінності Перевершників. Та розробили візуальну комунікацію платформи.

Перевершники обіцяють:

Перевешники цінують:

«Посвята в Перевершники» – офіційний запуск нової внутрішньої комунікації відбувся влітку 2019 року у всіх офісах та магазинах мережі.

Матеріали

Презентація платформи

Зустрічайте Перевершників у вашому «Сільпо»!

Схожі проєкти

ПортфоліоПортфоліо