Бренд:  Schwarzkopf

GOT2B

  • Ситуація

    got2b – це молодіжний та сучасний бренд засобів для волосся. Продукція got2b популярна в Європі, але невідома в Україні.
    Коли бренд вирішив підкорювати український ринок, б’юті-категорія була сформована та насичена конкурентами, які впродовж декількох років виходили з постійною комунікацією на ТБ та в діджиталі. Тож на їхньому боці були: знання, лояльність аудиторії.
    Ми, по суті, були невідомим брендом, який до того ж знаходиться у преміумному сегменті.

  • Завдання

    До початку робіт ми поставили собі цілі:

    • побудувати знання;
    • наростити долю ринку, мінімізувавши розрив з конкурентами.
  • Аудиторія

    Коли ми вивчали та аналізували поведінку своєї аудиторії – молоді 16-25 років, то виявили цікавий інсайт – дівчата і хлопці фарбують волосся не для того, щоб когось здивувати або здаватись не такими як усі, як це говорили конкуренти, а для того, щоб виразити свій внутрішній стан і настрій у цей даний момент.
    І обирають вони бренди, які допомагають їм це зробити.

Меседж

Тому ми вирішили сказати своїй аудиторії:
«Хочеш бути навіженим – будь, хочеш бути розслабленим – будь, хочеш бути ефектним – будь. Яким би ти себе не відчував – БУДЬ ЯК ТИ! І використовуй got2b, щоб виразити це».
Ми хотіли донести, що:
Коли ти купуєш got2b, ти купуєш не тільки фарбу, засіб для укладання волосся чи сухий шампунь, ти купуєш спосіб виразити свій стан.

Стартегія Комунікації

Бокси

Створюючи комунікацію, ми виокремили 7 станів – «крейзі», «сексі», «шайні», «лейзі», «ізі», «хепі» і «босі».
Кожен зі станів ми «упакували» в бокси – набір із 4 крос-категорійних продуктів, за допомогою яких можна їх висловити.
Got2b гучний та сміливий, тож і айдентика для нього була створена болдова та яскрава. Ключові елементи стилю: рамка, великий сучасний шрифт та яскраві кольори – вони відповідають основному продукту кожного зі станів.

Маркетинг

Для початку відправили 7 боксів Instagram-блогерам, які стали нашим основним каналом комунікації, оскільки були найбільш близьким та зрозумілим каналом для ЦА.
Ми провели для блогерів фотозйомку і вони стали обличчям кампанії «Будь як ти!».
Під час кампанії блогери розповідали та навчали своїх фоловерів, як висловити свій стан за допомогою нашого бренда в серії відео- та фотопублікацій.
Потім такі ж бокси станів з’явилися у продажу в онлайн-магазинах: Make-up.ua, Parfums.ua, rozetka.ua.
Про те, що з got2b ти можеш виразити будь-якого себе, ми розповідали за допомогою таргетованої реклами в соцмережах, відео та у дисплейній рекламі контекстно-медійної мережі та на найбільш популярних серед ЦА івентах.

Результати

Підсумок

Рекламна кампанія для got2b показала, що попри сильних конкурентів, нові бренди можуть рости та розвиватися, навіть у нішевих сегментах та з невеликим бюджетом.

Схожі проєкти

ПортфоліоПортфоліо