Бренд:  MHP

MHP

  • Ситуація

    Сьогодні корпоративна періодика – зникомий вид, який втрачає своїх останніх прихильників – співробітників компанії.
    Журнали та газети випускають «тому що так треба» і «так робили раніше», тому вони й не сприймаються як щось цікаве.

  • Виклик

    Один із найбільших роботодавців в Україні – агрохолдинг МХП, захотів змінити підхід до створення корпоративних медіа.
    А ми – зробити корпоративну пресу sexy again!

Процес

  • редизайн: контент по рубриках, диференціація за кольорами;
  • гайдлайн для створення наступних випусків;
  • доповнена реальність на обкладинці та в деяких статтях.

Результат

Перший агроглянець, який не поступається українським фешн-виданням. Його хочеться читати по дорозі на роботу, у відпустці, на вихідних, перед сном та в будь-який інший час.

Схожі проєкти

ПортфоліоПортфоліо