Бренд: MHP
MHP
-
Ситуація
Сьогодні корпоративна періодика – зникомий вид, який втрачає своїх останніх прихильників – співробітників компанії.
Журнали та газети випускають «тому що так треба» і «так робили раніше», тому вони й не сприймаються як щось цікаве. -
Виклик
Один із найбільших роботодавців в Україні – агрохолдинг МХП, захотів змінити підхід до створення корпоративних медіа.
А ми – зробити корпоративну пресу sexy again!
Процес
- редизайн: контент по рубриках, диференціація за кольорами;
- гайдлайн для створення наступних випусків;
- доповнена реальність на обкладинці та в деяких статтях.
Результат
Перший агроглянець, який не поступається українським фешн-виданням. Його хочеться читати по дорозі на роботу, у відпустці, на вихідних, перед сном та в будь-який інший час.