Бренд: Nozi
Nozi
Ситуація
Компанія «Omaks International» виробляє панчішно-шкарпеткові товари ще з 1997 року. І якщо вироби для дорослих завжди виходили під окремими брендами, то дитяча продукція була небрендованою.
Дитячі товари Omaks мали конкурувати з іншими такими ж «no name» українськими виробниками. Крім того, ситуацію ускладнювала імпортна польська продукція з яскравим помітним брендингом і дизайном.
-
Задача
Допомогти клієнту створити перший український дитячий бренд панчішно-шкарпеткових виробів, який би було неможливо не помітити на полицях.
Тож ми мали розробити ім’я, ідею бренду та дизайн упаковки для всього дитячого асортименту товарів: шкарпетки, колготки та легінси.
-
Ідея
Ми придумали «Nozi»! Так мами українською ласкаво називають ніжки своєї малечі. Саме їх увагу ми й хотіли привернути такою назвою бренду. А увагу малечі — іграшковою упаковкою у вигляді милих персонажів.