Бренд:  TBI Bank

Tibi mascot

Штаб-квартира TBI Bank розташована у Софії, а фінансові послуги надають у Болгарії, Румунії, Німеччині, Швеції та Польщі. Банк максимально орієнтований на споживачів та малі і середні підприємства.

Ситуація

У TBI Bank амбітна мета стати цифровим банком із широким спектром онлайн-рішень для фінансування споживачів і кредитування МСБ.

А для цього, окрім створення відповідних банківських продуктів, потрібно ще й оновити комунікацію — зробити її більш людяною і простою, щоб привернути увагу нової, молодшої аудиторії. Стати своїм для своїх.

Завдання

Щоб втілити ці плани, банк вирішив створити маскота-єдинорога і за цим звернувся до нас. Саме єдинорога, адже він — уособлення свободи, магії, життя і радості. Швидкий, унікальний, сміливий.

Це ті якості, які прагне розвивати і вдосконалювати в собі TBI Bank.

Процес

Ми розробили 5 ідей маскотів. Усі в бриф, але візуально і за характером дуже різні.

Рішення

Клієнт обрав характер одного, дизайн другого та ім’я третього. І це був один з тих небагатьох випадків, коли із поєднання трьох концептів вийшов один по-справжньому крутий.

Знайомтеся: це Тіbi!

Ідея Tibi

Tibi «свій» у команді TBI Bank. Він надзвичайно підкований у технологіях і досить добре розуміється на банківській справі. Але, головне, він розуміє, хто такі клієнти банку і чого вони хочуть.

Tibi не боїться казати, що знає бізнес краще, ніж великі хлопці з головного поверху. Він не шукає чиєїсь любові і не намагається комусь сподобатись. Він такий, який він є: чесний, відкритий, веселий, іноді твердий та іронічний. Такий собі єдиноріг з народу, який спілкується з клієнтами простою людською мовою, а не мовою кредитних ставок і бюрократії.

Емоції Tibi

Tibi — емоційний єдиноріг. І свої емоції він ніколи не приховує і не боїться виносити напоказ. Тож навіть якщо він вам може здатися повним «badass» – найімовірніше, ви абсолютно праві, адже він може.

Tibi фанат крутого мерча, тому що тут мінімум робочої лексики і максимум фану.

А ще у Tibi є власний живий логотип.

Комунікація

Розробили простий і зрозумілий тон оф войс і гайд для комунікації Tibi з різними ЦА у різних каналах – командою і клієнтами TBI Bank. І все це щирою англійською.

Раптом ви переїдете до Болгарії чи Румунії, то тепер знаєте, який банк обрати.

P. S. А ще наш проєкт потрапив до Brand New від underconsideration 🦄

  • Agency — Grape

      CEO — Юрій Гладкий
      Account Director — Ольга Бояндіна
      Senior Account Manager — Марина Мартинова
      Account Manager — Діана Бутешова
      Strategy Director — Олена Головатюк
      Strategyst — Олександра Терещенко
      Сreative Director — Олексій Максименко
      Senior Creator — Наташа Цвєткова
      Creator — Олександр Малик
      Сreative Group Head — Іван Голуб
      Art Director — Аліса Меженська
      Designer — Ольга Перепад’я
      Designer — Ігор Ганевський
      Designer — Арман Енокян
      Motion Designer — Андрій Любчик

  • Client — TBI Bank

      Marketing&Communications Manager — Viktor N. Yankulov
      CMO — Karolina Sofronieva

Схожі проєкти

ПортфоліоПортфоліо