Бренд:  Heny

Heny

Клієнт — у Братиславі, Словаччина, ми — у Києві, Україна.
Ми ще не знаємо одне про одного, але в очікуванні нового крутого проекту. Клієнт реалізовує оптово куряче м'ясо без брендингу і упаковки. Але вирішує створити 3 окремі лінійки нових продуктів: свіже м'ясо, мариноване для запікання і мариноване для гриля. І виходити у роздріб з цими новинками, а там без власного бренду — ніяк.

Ми беремося за один з найулюбленіших типів креативних завдань — створення бренду з нуля.

Але спершу аналіз!

Точно, ми ж не в себе вдома. Потрібно було озирнутися на ринку Словаччини і зрозуміти — для кого і про що ми. Наші потенційні конкуренти виявилися досить консервативними у своїй комунікації. Здебільшого всі говорять або про походження, натуральність і свіжість сировини, або про смак і насолоду готовою їжею.

А про що ж буде наш бренд?

Міжнародний інсайт наших днів

«Мені потрібно ухитритися одночасно нагодувати сім'ю смачною їжею, щоб всім сподобалося, щоб це було хоч трохи корисно, і не витратити на це все космос часу. А! І ще не здохнути при цьому».

Знайомі відчуття, чи не так?

А до чого тут курка?
Якщо в цьому світі і так занадто багато складних речей, то має бути хоч щось просте і зрозуміле! Таке, як наша курка! І як сказав наш СЕО: «В житті є багато завдань, а рішення одне — курка».

Тож ми вирішили перетворити нашу курку на суперрішення усіх кулінарних завдань — зробити її здоровою і корисною, наділити кльовою ідеєю, ім'ям і загорнути в круту упаковку.

Так з’явилася Heny!
З англ. «hen» перекладається як курка, але ми додали закінчення «y», щоб утворився прислівник «курячо» / «по-курячому». Окрім того, в Urban Dictionary “heny” означає яскраву унікальну особистість, яка дозволяє собі бути собою.

Наша Heny — суперкурочка! Помічниця, яка завжди під рукою і приємно дивує своєю кубічною користю: економить час на приготування страв, сама по собі є корисною та здоровою, та й ще природі не шкодить завдяки своїй еко-упаковці.

Ну просто «Ух ти!» курочка! Саме ця емоція стала слоганом Heny:

To je Kura!

Heny завжди хоче допомогти, тому вона визирає із логотипа, вітається з тобою з упаковки, а ще звертається із прохання здати упаковку на переробку.

Лого & айдентика

Логотип мінімалістичний, із «м’якими» заокругленими формами.

А ще в ньому «живе» один секретик — маленька курочка, яка може зненацька з’являтися то тут, то там.

УПАКОВКА

Упаковки вийшли також мінімалістичними і водночас дуже яскравими! Не за рахунок складних форм чи дизайн-рішень, а буквально завдяки яскравим кольорам.

І якщо зелений колір вже став доволі звичним для курки як показник її свіжості і природності, то насичений оранжевий і фіолетовий — не зовсім типові для таких продуктів. Але ж і Heny — далеко не проста курочка!

Окремої уваги при розробці упаковок вимагала наклейка з усієї обов’язковою технічною інформацією. Для неї потрібно було близько третини упаковки залишити вільною.

Ще одним обмеженням у дизайні було прозоре «вікно» для продукту. Воно мало бути достатньо великим, щоб у кращому ракурсі показати куряче м'ясо, але не настільки, щоб було видно решту: рідину тощо.

Такі нюанси в свою чергу вплинули на мінімалізм дизайну, який вирізняє продукт на полицях.

Це ще тільки початок пригод Heny на ринку Словаччини.

To je Kura! To je Heny!

  • Agency — Grape

      CEO — Юрій Гладкий
      Сreative Director — Олексій Максименко
      Senior Creator — Наталя Цвєткова
      Creator — Олександр Малик
      Strategy Director — Олена Головатюк
      Strategyst — Валерія Трощило
      Designer — Андрій Мішенко
      Designer — Стася Лутова
      Designer — Ольга Перепад’я
      Account Director — Ольга Бояндіна
      Senior Account Manager — Марина Мартинова

  • Client — EU Poultry

      Marketing Director — Віталій Тимчук

Схожі проєкти

ПортфоліоПортфоліо