Бренд:  Echo Park

Echo Park

Виклик

У середині 2016 року в Києві працювало 59 будівельних компаній і ще 62 – у передмісті. Ринок первинного житла був перенасиченим, а комунікація забудовників – однотипною. Вони наввипередки говорили про квадратні метри та ціну. Але, водночас, у місті майже не було нерухомості з власною ідеологією.

  • Завдання

    Створити новий вектор сприйняття житла комфорт-класу. Для цього потрібно було поборотися зі стереотипом: «хороше, комфортне житло – обов'язково дороге і в престижному районі». Основна бізнес-мета: продати 100% квартир 1-ї черги, тобто 320 квартир до кінця 2016 року.

  • Аудиторія

    Ядром аудиторії став новий креативний клас: IT-фахівці, дизайнери, музиканти, блогери, ресторатори, стартапери та ін. Незважаючи на відмінності, їх об'єднували 2 речі: 1) вони поки не могли купити житло в центрі; 2) творчі фахівці не хотіли жертвувати комфортом і свободою. Ми розуміли, що саме ці люди змінять уявлення про Echo park, і розраховували, що за ними в житловий район потягнуться й інші.

  • Ідея

    Спеціалісти Grape визначили чотири мотиви, якими керуються люди, коли обирають гідне житло:

    1. хочуть жити в красивому будинку з цікавою архітектурою – Exterior;
    2. будинок має бути комфортним: продумане планування, звукоізоляція, паркінг та інші зручності – Сomfort;
    3. піклуються про здоров'я та хочуть жити в екологічно чистому місці зі свіжим повітрям, зеленню та водоймою поблизу – Health;
    4. обирають раціонально: шукають баланс між ціною, розташуванням та інфраструктурою – Оptimality.
      У відповідь на мотиви покупців, ми створили комплекс Echo park, який поєднав усі 4 аспекти:
      Exterior + Comfort + Health + Optimality = ECHO.
      Ми також розробили нову містобудівну концепцію Echology, як відгук (відлуння) на потреби людей.

Video

Проєкт представляли творці комплексу: девелопер, архітектор, креативний директор і лідер клієнтської служби. Вони розповідали людям про нову містобудівну філософію Echology за допомогою відео. Ролики транслювалися у різних медійних форматах, а також на створеному для житлового комплексу сайті. Там потенційні клієнти могли більш детально ознайомитися з Echo park.

Identity

На основі філософії Echology була створена візуальна ідентифікація Echo park: система інфографіки, фірмовий стиль, навігація, друковані матеріали та інтер'єри відділу продажу. Ми навіть змінили фасадні кольори будинків.

Website

Сайт бренда допоміг донести філософію та показати, що Echo park поєднує всі мотиви потенційних покупців житла.
Користувачі могли вивчити суть житлової програми, можливі варіанти планувань, цінову політику, документацію об'єкта та забудовника. Таким чином, сайт давав потенційним покупцям максимум інформації ще до моменту спілкування з відділом продажу.

Results

За перший квартал лончевої кампанії було продано 54% квартир 1-ї черги (станом на липень 2016 року), тобто виконали план на 124% за даний період. Проте кампанія продовжувала доводити ефективність: при глобальному плані забудовника продати 100% квартир 1-ї черги до кінця 2016 року, у жовтні 2016 року було продано 79% квартир.
Також користувачів зацікавила сама філософія бренда, закладена в назві Echo park, нестандартній для житлового комплексу емоційній айдентиці та персоналізації. Протягом лончевой кампанії люди проводили на сторінці Echology вдвічі більше часу, ніж в середньому по сайту.

Команда проекта

Команда агентства

  • CEO: Юрій Гладкий
  • Creative Director: Кирило Чистяков
  • Data Head: Іван Сквордяков
  • Creative Copywriter: Юлія Боргуленко
  • Media Planner: Данило Малуха
  • Motion Designer: Христина Гладка
  • Designer: Андрій Мишенко
  • Technical Designer: Сергій Губерначук
  • Client Service Director: Олена Саливон
  • New Business Director: Ксенія Сокур
  • Account Manager: Ілона Ведмідь
  • Project Manager: Роман Гаджимурадов

Команда BD Holding

  • Chief Marketing Officer: Яніна Бадах
  • PR Manager: Анна Пилипенко

Video Production: Beloesuhoe

  • Director: В'ячеслав Мельник
  • Production Manager: Олена Перекопайко

Схожі проєкти

ПортфоліоПортфоліо