Бренд:  КОМО

КОМО

КОМО — безперечний лідер у сегменті натуральних твердих сирів, який завжди дослухається до споживачів та не боїться експериментувати зі смаками, форматами та упаковками.
Наприклад, хто випустив перший горіховий сир на нашому ринку? Правильно, КОМО!

ПРОБЛЕМА

Імпортний сир атакує!

Річ у тім, що український ринок твердих сирів почали наповнювати імпортні виробники, які часто не тільки не дорожчі, але вже і дешевші за український сир.

А ще не на нашу користь вступають в силу різні стереотипи. Адже багато людей думають: «Якщо європейський, то апріорі більш якісний».

*

Але на заміточку: це не завжди так працює.

Виклик

Український сирний бізнес вступає в конкурентну і нерівну боротьбу з Європою за законами відкритого ринку з більш слабкою позицією. Це маркетингова війна за те, щоб не віддати свою територію.

Тож не горіховим єдиним, потрібно було продовжувати виділятись. Так, влітку 2019-го КОМО поставили за мету випустити на ринок інноваційний продукт — цікавий за смаком і кольором. І в результаті вирішили розширити одну з улюблених багатьма лінійку сирів – Тенеро – і запустити у 2020 році нові продукти з незвичними смаками: «Тенеро Базилік» та «Тенеро Томат».

ЗАВДАННЯ

Основним завданням нової комунікації було розповісти про новинки «Тенеро Базилік» і «Тенеро Томат», при цьому не забути класичний молочний Тенеро. А ще показати різноманітність страв, які можна готувати з сирами КОМО Тенеро. І ще було одне вкрай важливе уточнення: «Не можна використовувати продукт в нефудових ситуаціях: не  впускати, не топтати, в полі не росте».
А так хотілось зайти саме через поле)))

Ідея

Ми вирішили відобразити різноманіття сирів у лінійці Тенеро в новому слогані: «Молочна, томатна, базилікова ніжність Комо Тенеро». Оскільки цієї ніжності стало втричі більше, то і кількість варіантів для нових страв і смаків помножилась на три.

І щоб розкрити цю різноманітність ми вигадали 20-секундний ролик із кулінарним експертом Євгенієм Клопотенком у головній ролі. У ролику йде жартівлива суперечка між різними alter ego Євгена Клопотенка, адже кожному з них до вподоби свій (та однаково ніжний!) смак сиру КОМО Тенеро.

Чому Женя? По-перше, тому що він є бренд-амбасадором КОМО. Але ще й тому, що він викликає сильну довіру в аудиторії, що своєю чергою дає кредит довіри бренду і вагомі аргументи на підтримку локального українського виробника.

А потім адаптували ролик під діджитальні формати: 15 і 6 секунд.

А ще ми створили серію смачних Key visual, на які важко дивитися й не захотіти їх з’їсти.

І ще записали ось такий радіоролик, після прослуховування якого ти тільки те й робиш, що думаєш про сир.

  • Agency: Grape

      CEO — Юрій Гладкий
      Сreative Director — Олексій Максименко
      Creator — Олександр Малик
      Senior Creator — Наталія Цвєткова
      Designer — Роман Збаразький
      Designer — Євгенія Онищенко
      Motion Designer — Іван Ярун
      Strategy Director — Олена Головатюк
      Strategyst — Олександра Терещенко
      Account Director — Ольга Бояндіна
      Senior Account Manager — Ольга Довженко

  • Family Production

      Director — Роман Жирних
      DOP — Олена Чеховська
      1st AD — Альона Кулешова
      Executive Producer — Анастасія Буковська
      Producer — Тетяна Курмаз
      Assistant Producer — Дмитро Шопін
      Production Manager — Галина Мерзленко
      Production Assistant — Віктор Помін
      Production Designer — Ольга Злобіна
      Food Stylist — Наталія Зубенко
      Wardrobe Stylist — Василь Бондаренко
      Photographer — Ярослав Данильченко
      Colorist — Ольга Коржинська
      Post-production — Coffee Post
      Sound — Propeller studio

Схожі проєкти

ПортфоліоПортфоліо