Бренд:  EVA

З⠀геройки в⠀кешбойку

  • Ситуація

    Eva — це майже тисяча магазинів з товарами для краси та дому по всій Україні. Це яскравий помаранчевий дизайн і та сама пісня: «Завжди Eva, завжди вигідно».

    Це улюблене місце геройок і мам року. Це знижки, вигоди та подарунки. А відтепер ще й кешбек.

  • Проблема

    Та незважаючи на рожеві тюбики кремчиків, запашні піни для ванн і пухнасті кисті для мейкапу –– у цьому бізнесі відбувається справжній “файт” за першість.

    І от, коли на територію Eva намагається зайти інший б’юті-ритейл, вона виходить довести свою крутість.

Виклик

Eva перша у знижках, акціях та інших вигодах. Але цього разу не у кешбеці. Тому їй необхідно відстояти своє лідерство на ринку, а нам — створити кампанію про крутезний Eva-кешбек, що переплюне конкурентів.

Аудиторія

Eva називає усіх жінок геройками. Бо кожного дня вони стараються для дітей, чоловіка, подружок і колег. Встигають виконати 100500 справ за день, а наприкінці — знаходити трохи часу для себе.

Бути геройкою — значить бути сильною та відповідальною. Щодня наші геройки за щось борються, доводять іншим чи намагаються «заслужити». Бо вірять, що нічого не дається просто так. Особливо для себе. Ці істини стали для них настільки звичними, що їм складно жити інакше і ставитися до всього простіше.

І навіть тоді, коли у eva з'явився кешбек, геройки йдуть його відважно виборювати.

Ідея

З геройки в кешбойку

Кешбойка — це геройка, якій все ще складно повірити у вигоду кешбеку. Проте вона націлена забрати своє.
Але кешбек у Eva — це та річ, за яку їм не треба боротися. Його можна отримати просто. Просто купуючи те, що тобі і так треба.

У роликах ми показали зіткнення двох світів — уявного та реального. Очікування кешбойок з реальністю у магазині Eva. Ми не збираємося приборкувати силу та норов кешбойки, ми говоримо їй: «Забігай за кешбеком, кешбойко» та витрачай усе на свою красу.

10-секундні версії:

Але і це ще не все. Хто сказав, що кешбойка може отримати лише кешбек? Адже Eva — це комплекс вигоди, що складається з акцій, знижок та подарунків. Тому ми одразу заклали у платформу кешбойок інші вигідні повідомлення.

Віжуали

Сміливості не позичати і нашим віжуалам. Адже вони не схожі на те, до чого звикла Eva та її відвідувачі. Яскраві ілюстрації підкреслили незвичність усієї кампанії і показали, що Eva готова змінюватися.

  • Agency: Grape

      CEO — Юрій Гладкий
      Сreative Group Head — Оксана Деньга
      Creator — Ольга Ткачук
      Art Director — Аліса Меженська
      Designer — Ольга Перепад'я
      Strategy Director — Олена Головатюк
      Strategyst — Олександра Терещенко
      New Business Director — Ксенія Сокур
      Account Director — Ольга Бояндіна
      Account Manager — Анна Вергай

  • Production: NO STARS

      Director: Сергій Шевцов
      DOP: Дмитро Недря
      Production designer: Олексій Величко
      1st AD: Денис Швець
      Executive producer: Іван Крутоус
      Producer: Дар’я Волгіна
      Producer asst: Марія Тугай
      Production manager: Микола Полудень
      Gaffer: Ростислав Васильєв

  • Casting: MamaCasting

      Costumes designer: Василь Бондаренко
      Make up and hair: Ляля Мудрак
      Sound recording: Сергій Гуревич
      Editing: Вікторія Дворнікова
      Color: Марина Ткаченко
      Sound effects : Олександр Пустарнаков
      Postproduction: Андрій А.

Схожі проєкти

ПортфоліоПортфоліо