Бренд:  Prom

ЯК ГРЯНУВ PROM

Ситуація

  • За 9 років свого існування Prom еволюціонував від промислового порталу до масштабного маркетплейсу, на якому можна купити все – від зубної щітки до гусеничного трактора.
    У 2017 році компанія вирішила змінити «промисловий» імідж на «споживчий» – оновила логотип і фірмовий стиль.

Крім нового дизайну, зміни торкнулися і функціоналу: прискорилася швидкість завантаження сторінок, удосконалилися пошукова система і алгоритм видачі товарів.

Виклик

На Prom здійснювали покупки багато українців. Водночас вони часто не знали, що купують товари саме на нашому сайті. Маркетплейс був для них сполучною ланкою між пошуковим сервісом і товаром.

Нам потрібно було заповнити цю прогалину і розповісти людям, що вони купують не просто «в гуглі», а САМЕ НА ПРОМІ.

Ідея

В основу креативної ідеї ми заклали головну особливість нашого продукту – алгоритм пошуку, який з кожним новим запитом розуміє користувача все краще і краще.
Так з'явилася арена майбутнього, кожна частина якої – це картки запитів, а все разом – єдиний розумний організм, який уміє передбачати бажання покупця.

Заради зйомок такого масштабного проєкту, ми заручилися підтримкою режисерів із Нью-Йорка і однією з кращих в Україна студії пост-продакшену.

Для діджитальних форматів ми зняли категорійні 10-секундники, а для зовнішньої і банерної реклами – зробили фото героїв ролика з карткою-запитом. Зображення товару на картці змінювалося, залежно від тематики сайту або місця розміщення банера.

Креатив також був адаптований для ринку Білорусі та Казахстану, де маркетплейс називається Deal і Satu відповідно.

Результати першого року

Ми досягли головної мети – люди заходили на сайт відразу, минаючи стадію «пошуку в Google».
Прямі заходи на головну сторінку виросли на 178% під час рекламної кампанії, а після її завершення залишилися на рівні 130%.
Bounce rate з 46% знизився до 43%, а після завершення рекламної кампанії залишився рекордно низьким – на рівні 40%. Це говорить про відкладений вплив реклами, який здатний змінювати ефект у довгостроковій перспективі.

ДРУГА ХВИЛЯ КОМУНІКАЦІЇ

На наступному етапі потрібно було підвищити впізнаваність бренду і відбудуватися від інших гравців ринку. А також за допомогою яскравого дизайну і футуристичних образів розповісти про те, що маркетплейс – найзручніше місце для покупок в інтернеті. Prom – це помічник для кожного. Тут можна легко і швидко купити 90 млн товарів і послуг від понад 44 тис. продавців України.

Ми спустилися з фантастичної арени в місто Промополіс, у якому зручно і комфортно жити, завдяки новим технологіям. Замовити каву або купити парасольку можна за секунди: бар'єри між інтерфейсом і споживачем стираються вже зараз.

У цій хвилі комунікацій ми качали простоту купівлі на Prom та величезний вибір товарів від різноманітних продавців.

І ще ролик:

Щоб відзняти місто майбутнього, потрібна була відповідна локація: Куала-Лумпур, Гонконг або Сінгапур. У підсумку найбільш прийнятним виявився Дубай. У місті постійно проходять зйомки, і вся міська інфраструктура під це заточена. Крім того, у Дубаї працює багато наших співвітчизників, тому знайти жителів Промополісу виявилося легко. До зйомок готувалися у Києві.

Для драйву окремих категорій ми відзняли ще п'ять 10-секундників. Вони розповідали про товарні пропозиції в категоріях: одяг, взуття, будівельні товари, товари для школи, інтимні товари.

Підсумки

Ми займалися комунікацією для Prom протягом двох років. За цей час компанія увійшла в рейтинг «100 найдорожчих брендів України» за версією «Нового Часу» і впевнено залишається у топі найбільших e-commerce-майданчиків країни.

Схожі проєкти

ПортфоліоПортфоліо