Бренд:  КНЕУ

КНЕУ

Дано

Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана — найбільший економічний ВНЗ країни, заснований у 1906 році.

У КНЕУ навчається понад 20 тис. студентів, викладає близько 820 викладачів на 6 факультетах та 2 науково-навчальних інститутах.

Протягом 114 років університет надає не просто теоретичні, а реальні прикладні знання у сфері економіки.

Змінні

КНЕУ — топовий економічний виш країни, але при всій своїй крутості втрачає цінність для молодого покоління через такі фактори:

  1. молодь сприймає державні виші як олдскульні і застарілі
  2. з'являються альтернативні навчальні заклади, онлайн-платформи, інтерактивні методи та ін.

Знайти

Хто ж такий КНЕУ як бренд? Що може запропонувати молодому поколінню?

Рішення

Ми опитали 900 студентів і випускників, щоб з’ясувати їхню думку про КНЕУ. Вони підтвердили те сприйняття вишу, яке вже історично сформувалося у людей: КНЕУ — найкращий державний економічний виш.

Правильна відповідь

Ми просто взяли і вголос озвучили те, що всі думають про КНЕУ:

Ідея

З нового позиціонування з’явилася біг айдіа:

КНЕУ. Університет економіки всього

Тому що все навколо — економіка. Вона присутня в усіх сферах нашого життя, і всі ми в ній живемо. І це не лише про гроші. На основі економіки будуються всі процеси і взаємовідносини в суспільстві. Бізнес, культура, урбаністика, екологія — все це теж про економіку. Усім її напрямкам і проявам навчають в КНЕУ.

Візуальний стиль

За основу форми лого КНЕУ взяті колони фасаду головної будівлі університету. Лого факультетів та інститутів також утворені від силуетів колон, які мають круглу форму, але квадратну основу.

Саме круглі колони на квадратній основі дали поштовх для бачення логотипу і всієї дизайн-системи. Ми прагнули зробити логотип монументальним, щоб він відображав багаторічну історію вишу, але разом з тим був сучасним і простим.

Шрифтовий напис лого створений на основі простих геометричних форм з архітектурної схеми головного корпусу. Логотип динамічний та має дві форми: спрощену, як позначки колон на схемі, та витягнуту, як і самі колони.

Зелений — історично важливий для Києва колір: це і старі листівки про зелений Київ, і жетони метро, і каштани. І, як не дивно, для КНЕУ зелений колір теж важливий: він присутній на старій формі кнеувців і на дипломах студентів в університетському музеї. Це було одне з бажань університету — зберегти їхній історичний зелений колір. Колір, який важливий і для Києва, і для КНЕУ.

6 факультетів відповідають 6 колонам будівлі головного корпусу. І кожен факультет (та інститут) має свою «підсистему» з кольорами та патернами. Як ми бачимо колони згори чи на плані-кресленні, так квадратні назви (основа) вписані у кола (власне колона).

Основний знак університету та знаки факультетів/інститутів утворюють єдину структуру, здатну поповнюватись новими факультетами завдяки простій та адаптивній дизайн-системі.

Побачити повну історію ребрендингу можна у відеокейсі.

  • Agency: Grape

      СЕО — Юрій Гладкий
      Акаунт-менеджер — Анна Вергай
      Директор зі стратегії — Олена Головатюк
      Стратег — Дарина Кириліва
      Сіньйор креатор — Наталія Цвєткова
      Дизайнер — Євгенія Онищенко
      Моушен-дизайнер — Андрій Любчик
      Моушен-дизайнер — Віталій Кравчук
      Креативний директор — Олексій Максименко

  • Client: КНЕУ

      Ректор КНЕУ ім. Вадима Гетьмана — Дмитро Лук'яненко
      Директор Центру суспільних та професійних комунікацій КНЕУ — Мирослава Яременко
      Заступник декана факультету маркетингу — Олександр Дима

Схожі проєкти

ПортфоліоПортфоліо