Бренд:  Плескіт

4 місяці, 3 озера та один «Плескіт»

4 місяці до "Плескіт"

Початок квітня. Фіолетова переговорна нашого офісу. Павло та Іван з Unit Development приходять розповісти про свій новий проєкт – 40 котеджів між лісом та озерами у селі Горенка. Що треба зробити? Все.
Згода, підпис, понеслись.

16 квітня. Їдемо дивитися на місцевість майбутнього проєкту. 30 хвилин – і ми вже у місці, яке зовсім не схоже на місто. Дикі качки, водойми і стратег, який не так зрозумів вираз піти в поля*. Повертаємося в офіс з гіпотезами і переходимо до стратегії.

*Піти в поля – вийти в офлайн на самостійне вивчення аудиторії, обслуговування, території, місць продажу та ін.

Стратегія

Вивчаючи ринок заміських будинків, ми побачили, що розрізняти об’єкти можна лише за вертолітним майданчиком, яхт-мариною з причалом та кількома літерами у пафосній назві.

Але нам потрібно щось нове. Те, що виділить майбутній об’єкт і розкриє його особливість – "озерність". Озеро маленьке, озеро Блакитне, і ще одне озеро праворуч. Це та фішка, яку не можна перейняти просто так.

Щоб виразити свою особливість, ми створили нову категорію. Не комплекс, не віледж, не дуплекс, не вілли – а озерні котеджі. І одразу відобразили це у своєму дескрипторі.

Аудиторія

Познайомившись з аудиторією та її потребами, ми зрозуміли, що купуючи житло за містом, люди шукають те, чого їм бракує в столиці – інакше повітря, інакші види, інакші звички, інакше дозвілля. Вони шукають життя, яке відрізняється від міського.

11 травня. Грейп хаб. Перша презентація, і горішки перед екраном. Клієнт одразу обирає неймінг і затверджує стратегію.
● А що в нас далі?
● Айдентика, комунікація, соцмережі і купа роботи з рендерами.
● Понеслись?
● Понеслись.
Доїдаємо горішки і переходимо далі.

3 місяці до запуску "Плескіт"

І 2 тижні до наступної презентації.

Позиціювання

Тому ми вирішили закрити головну потребу майбутніх покупців – бажання втекти з міста. І стали місцем для всього, чого не можна в місті.

 

ДЛЯ ВСЬОГО, ЩО НЕ В МІСТІ

 

Ми займаємо територію озерного життя і робимо все на противагу столичній рутині.

Неймінг

Тому навіть неймінг майбутніх котеджів став дуже озерним і характерним для цієї місцевості.

Плеск! От що можна почути, щойно ви опинилися на території.
Коли цибнути бомбочкою у воду – плескіт, ловити рибу – плескіт, стрибати по калюжах – плескіт, вдаряти веслом об воду – плескіт.

Це звук, навколо якого крутиться все життя на озерах. Це слово, яке одразу звучить у голові.

А українське походження виділило назву на фоні іншомовних неологізмів.

Дизайн

Ім’я "Плескіт" – активне. Воно про рух, дозвілля та задоволення. Це звук, який виникає з ударом об воду. Коли будь-яка дія, що спричиняє той самий плескіт, викликає емоції.

Щоб вирізнити "Плескіт" з-поміж сусідніх котеджів і вілл, ми взяли кирилічне написання логотипу. Це нагадує про походження слова та позбавляє від складних та помилкових прочитань назви.

Наш "Плескіт" – це набір різних звуків, які можна почути, побачити і відтворити у Горенці. Різні стани озер і гучність ударів об воду наштовхнули нас на ідею живої айдентики.

Так з’явилися графічні хвилі, які показують життя у “Плескіті” у різних станах і фазах.

Основа палітри – усі кольори Горенки.

Піщаний пляж, блакитна вода, і зелень довкола.

А щоб підкреслити озерний стиль життя, створили мерч для всього, що потрібно у "Плескіт".

І запакували в дизайн усе для запуску.

Комунікація

Усі круті кейси повинні вирішувати якусь проблему.
Плескіт допомагає втекти з міста – у місце без заторів, асфальту і неонових вивісок.
Це сікрет плейс, куди можна зникнути від усього міського та дратуючого.

Ідея

 

ЗНИКАЙ У ПЛЕСКІТ

 

Тригерів для зникнення може бути багато. Але головне, що треба знати: "Плескіт" – те саме місце для відпускання усього міського. З цією думкою і цілим списком “очікувань аудиторії” від стратега ми сіли писати сценарії.

Сигнали, сирени, машини, затори, постійні сповіщення в телефоні, згораючі дедлайни, міський смог, висотки, за якими не видно неба – це лиш частина міських проблем, від яких хочеться зникнути тут і зараз. І як би ми не любили Київ, навіть нам закортіло шубовкнутись у "Плескіт" прямо зараз.

 

Ідея ролика

"Плескіт" – щоб зникнути з міста на вихідні, місяць, канікули або все життя.
Коли гучні сирени змінюються на щебетання птахів. А зідзвони з невгамовним підрядником забуваються з першим стрибком в озеро.
Коли хочеться зникнути з Києва, достатньо стрибнути у "Плескіт".

Кінець травня

Презентуємо дизайн та ідею і швидко перестрибуємо у продакшен.

 

Часу все менше, збираємо бриф і знімальну команду. Всього за два тижні, наш креативний директор переформатувався у режисера і вийшов з дебютом на знімальний майданчик. Камера, мотор, обід, знято.

 

22 червня.

Фіолетова переговорна. Ваня з планшетом, Паша на зв’язку. Презентуємо монтаж. Пульк – відкривається святкова пляшечка ігристого. Поїхали далі.

Запускаємо сайт для продажів, оформляємо паркан, віжуали… Віжуали?

Ідея КВ
У віжуалах ми продовжили розкривати тему міських тригерів. А всередині них одразу показали рішення – пейзажі озерних котеджів.

Кінець липня

Довгоочікуваний запуск «Плескіт». Ролики на промо, борди в місті, команда святкує.

Шик. Бульк. Плескіт.

  • Client: Unit Development

      Генеральний директор та співзасновник – Іван Щебетун
      Співзасновник – Павло Корева

  • Agency: Grape

      СЕО – Юрій Гладкий
      Креативний директор – Ксюша Деньга
      Копірайтер – Ольга Ткачук
      Арт-директор&дизайнер - Ольга Перепад'я
      Дизайнер – Ігор Ганевський
      Стратегічний директор – Олена Головатюк
      Стратег – Олександра Терещенко
      Акаунт директор – Ольга Бояндіна
      Акаунт – Діана Бутешова

  • Production: CLEVER FILMS

      Режисер – Ксюша Деньга
      Оператор – Максим Маліновський
      Продюсер – Корецька Валерія / Карпенко Сергій
      Локейшн – Василина Марштанова
      Кастинг – Team casting agency
      Гример-художник – Білошапка Інна
      Стиліст – Дина Голубєва
      Плейбек – Сергій Вильчинський
      Монтаж/Колір/Пост-продакшен – Tilt VFX

      Актори: Царан Марина, Андрій Мерзлікін

      Звук: Сева Золотко

Схожі проєкти

ПортфоліоПортфоліо