Бренд:  Карпатські мінеральні води

Дахозносний смак

Ситуація

Впродовж минулорічної кампанії рівень відтоків із торгівельних точок зріс в середньому на 16%. Тож цього року бренд вирішив і далі розповідати про мегасильний смак Gonzo.

Оскільки вже другий рік поспіль креативна команда Grape просто шаленіє від насиченого смаку снеків, пропозиція зняти ще один шалений ролик просто підірвала нам дах.

Але ми його зібрали назад і пішли креативити.

Ідея

Цього разу ми вирішили показати весь спектр емоцій любителя Gonzo: з моменту відкриття упаковки і до моменту насолоди смаком улюбленого снеку. Адже вибух емоцій в голові починається ще на етапі передсмаку.

Ось ти дістаєш перший снек і розумієш, що вже за мить відчуєш його насичений смак. Рот наповнюється слиною, а в голові з'являються яскраві образи, які підігрівають очікування смакового вибуху. І чим ближче снек, тим яскравіші емоції. Ось ти підносиш його до рота, а далі… Хрусь! Бах! Прощавай, дах!

Так і вийшло в нашому божевільному ролику!

А потім ми показали, що за 6 секунд також може знести дах!

А ще зробили смачнючий Key Visual, який тільки побачиш – одразу хочеться купити пачку дахозносних снеків.

Команда

Клієнт: Карпатські мінеральні води

  • Генеральний директор: Микита Невестюк
  • Директор із маркетингу: Елла Цибуля
  • Маркетолог: Наталія Павленко

Агентство: Grape

  • Креативний директор: Олексій Максименко
  • Старший креатор: Ната Цвєткова
  • Креатор: Олександр Малик
  • Дизайнер: Євгенія Онищенко
  • Акаунт-директор: Ольга Бояндіна
  • Акаунт-менеджер: Анна Вергай

Продакшн: NO STARS

  • Режисер: Євген Гожейший
  • Другий режисер: Дмитрій Хасанов
  • Оператор-постановник: Антон Фурса
  • Виконавчий продюсер: Іван Крутоус
  • Продюсер: Костя Галико
  • Асистент продюсера: Евеліна Бялая
  • Художник-постановник: Микола Кіщук
  • Стиліст: Діна Голубєва

Схожі проєкти

ПортфоліоПортфоліо