Автор:  Оля Ткачук, Junior creator Grape

Відмовки, голий мужик і карантин

Ця історія про Неокліму, яка може і в спеку, і в холод, і за день до карантину. І в масці, і з антисептиком, і взагалі все може. Бо Неокліма.

Нарешті можна тикнути пальцем в екран і сказати: “Ма, це ми відео з голим мужиком придумали”. А ще розказати, скільки всього пройшли, перш ніж ролики потрапили на СТБ-шечку і до того як почали крутитися 10 секунд перед новим випуском Дурнєва (тільки спробуй скіпнути!).

З Неоклімою ми познайомилися ще у грудні. Як заведено, провели стратегічну сесію, визначили болі, завдання… Але все це ви вже читали у нашому кейсі, а якщо ніт, то ось він, дорогенький.

Головний висновок, який ми зробили – це те, що треба допомогти Неоклімі увірватися до кола сильних конкурентів, ім’я яких не можна називати. Але, повірте, вони досить великі й небезпечні. А ще ми дізналися, що 70% українців не мають кондиціонерів, а отже, за їхню увагу нам і треба боротися.

Ми переглянули попередню комунікацію клієнта і зрозуміли, як робити точно не треба. А потім подивилися ще на конкурентів і переконалися, що вся реклама у цій категорії дуже схожа. Білий собака на білому килимі балдіє від приємної прохолоди в квартирі чи сніжинки, які летять прямо-таки з кондиціонера.

Нам теж довелося пройти цей період креативного креативу з білими ведмедями та квартирою у вогні. Дещо з цього навіть показали клієнту.

Але врятували наш креатив лайфхаки та підбірки на сайтах «10 способів пережити спеку».

Справжній йода відмазок скаже вам, що літо можна перетерпіти, перепітніти і передачувати. Бо так робить він, його дід, сусід і кіт.

Так клієнту і переказали, що то наш дід, наш кіт і наш сусід так роблять. А значить – є інсайт.

Територія відмовок добре знайома людям. Хоча б раз вам говорили надягнути теплі шкарпетки, щоб не мерзнути чи сходити в душ, щоб освіжитися. Ви точно чули, що заради одного місяця не варто купувати дорогий кондиціонер.

Але ж Неокліма може і в спеку, і в холод (це наш слоган), бо виготовляє інверторні кондиціонери. Щоб ти тримав на контролі погоду вдома цілий рік. 360 днів, 24 години на добу. Коли вимкнули опалення чи досі не ввімкнули, коли живеш на 9 поверсі, і всі кімнати виходять на сонячну сторону.

Щойно клієнт окнув ідею, ми понесли її в No Stars. А вже там її подивився один режисер, потім другий, – і вирішили знімати разом. Щоб було вдвічі крутіше.

Хлопці додали нашим роликам перчику. Сказали, що зроблять штучний піт, такий, щоб прямо з відра лило. А кондиціонер літатиме над головою і збиватиме вентилятор. І хоч ми не знали, як їм це вдасться, та звучало круто.

За кілька днів до карантину зібралися в офісі No Stars, щоб обговорити з клієнтом деталі зйомок. Розмови про небезпечний вірус ширилися між людьми.

«А якщо чемпіонат скасують?», – запитав клієнт в офісі No Stars.
«Та не скасують», – відповіла наша креаторка Ксюша.

Новина про те, що чемпіонат з футболу перенесли, з’явилася через день. За медійним планом наші ролики повинні були розірвати футбольних фанатів у перервах між матчами. А голосом диктора ми хотіли озвучити відео.

Та сміливості нашого клієнта не завадила навіть різка зміна планів. Усі були готові знімати круті ролики. І зняли, хоч вже в масках і з антисептиками на кожному столі. Це був переддень карантинного режиму.

А потім монтаж, кольорокорекція та озвучка. І все це в зумі, хоч здавалося неможливим.

  • І ніби вже все розрулили, затвердили, відсвяткували, щоправда вдома перед екранами. А потім із ним – нашим голим мужчиною Юрком – сталася оказія.

Насправді з роликом, де Юра стоїть голяка, вийшла ціла драма. Ми так уважно підбирали кадр, щоб герой обере-е-ежненько розвертався. Щоб кактус був достатнього розміру. Ми перевірили усе з юристами, юристами юристів, і вони затвердили ролик в ефір.

Та поки ми чекали слушної нагоди для запуску РК і послаблення карантину, вийшов новий законопроєкт про цензуру. І показувати Юру на телеканалах тепер загрожувало штрафами. Тож юристи не пропустили цей ролик в ефір, або як сказав наш креативний директор: «Тю-тю».

Тож якщо ви побачите ролик з голим Юрком на ютубі, не пропускайте його. Бо справжній сміливець, борець за свободу і герой спеки у бетонній багатоповерхівці заслуговує на дрібку вашої уваги.

Схожі статті

БлогБлог
  • How to hype?
    Автор: Оля Ткачук, креаторка Grape

    How to hype?